STEAM-проєкти на уроках математики — шлях до практичного розуміння знань

Уроки математики можуть стати не лише джерелом теоретичних знань, а й полем для реального застосування отриманої інформації. STEAM-підхід відкриває перед учнями можливості для дослідження, аналізу та творчості.

Під час занять в укритті учні 6 класів реалізували себе у практичній діяльності:

  • досліджували та аналізували сенсорні системи з використанням технічних засобів;

  • вивчали траєкторії руху в умовах сюжетного моделювання;

  • розвивали інженерне мислення та навички командної роботи.

Ці проєкти дозволили школярам глибше зрозуміти важливість математичних знань у повсякденному житті, а також спробувати себе в ролі дослідників, інженерів та розробників. Вони стали справжньою дослідницькою командою та інженерним колективом!

Comments

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *