Історія «ОРТ-Алєф»

  • ortaleflogo
  • 2017_ORT_logo-03_2018_обрезал
  • sobornist
  • israel_640
  • New_logo_Alef
  • Gerb+
  • Flag-small

Історія «ОРТ-Алєф»

   Гімназія «Алєф» існує з 1992 року. За Рішенням Запорізької міськради від 25.06.1992 року №235/4 була заснована національна гімназія. Відкриття школи-гімназії «Алєф» було справжнім проривом у справі відродження єврейської культури.

       У 2005 році було змінено назву і Статут гімназії у зв'язку зі вступом у роботу Міжнародної організації ОРТ (освітні ресурси і технології), і рішенням міської ради від 20.04.2005 р № 39 «Про зміну назв загальноосвітніх навчальних закладів міста» навчальний заклад став іменуватися Запорізька єврейська гімназія «ОРТ-Алєф» Запорізької міської ради Запорізької області.

      Гордість «ОРТ-Алєф» – її випускники, 95% котрих продовжили свою освіту у вишах України, Росії, Ізраїлю, США, Канади, Австралії та інших країн.

   Гімназія має І-ІІІ ступені навчання, працює за профільним гуманітарно-технологічним напрямком. Учні гімназії вивчають 4 мови: українську, російську, англійську, іврит; предмети єврейського національного циклу, художню працю; основи інформатики, «Лего»-конструювання, введення у робототехніку – «Роболаб», профспецкурс «Технології»; основи веб-дизайну; основи відеотехнологій.

     Гімназія «ОРТ-Алєф» розміщується у двох будівлях, початкова школа має ідеальні умови для навчання – свій комп’ютерний клас. Щорічно проводить набір у перші класи, котрих всього два у паралелі, кількість учнів 40-44 особи.

      Педагогічний колектив складають досвідчені вчителі, які вміють не тільки давати міцні знання дітям, а й підтримувати у гімназії атмосферу тепла, творчості, свободи, взаєморозуміння й любові. Близько 70% учителів мають вищу кваліфікаційну категорію. Віковий склад 30 – трохи за п’ятдесят.

      Про професійну компетентність педагогічного колективу свідчить ефективна участь учителів гімназії в педагогічних конкурсах, таких як Міжнародний конкурс «Учитель року» шкіл системи ОРТ; Всеукраїнський конкурс «Учитель року».

Пріоритетні напрямки діяльності педколективу гімназії:

- отримання учнями загальної освіти з одночасним вивченням профільних предметів – циклу національних і технологічних дисциплін;

- впровадження інноваційних технологій;

- підвищення ефективності навчання, забезпечення оптимального використання інформаційно-комп’ютерних технологій;

- розвиток індивідуальних здібностей учнів, залучення їх до науково-дослідницької та проектної діяльності;

- виховання учнів у дусі загальнолюдських цінностей, взаємоповаги, співпраці і доброзичливості;

- створення сприятливих умов для повноцінного морального, психологічного та фізичного розвитку учнів;

- відродження національної культури і мови;

- формування національної самосвідомості учнів.

         Гімназія не надає додаткових освітніх послуг.

        Показником ефективності методичної роботи в гімназії є розвиток здібностей обдарованих дітей, які стають переможцями регіональних, Всеукраїнських та Міжнародних конкурсів, вікторин та олімпіад з історії та традицій єврейського народу, беруть участь у Марші Життя в Європі і поїздках за програмою «Маса Шорашим» (Коріння») по Україні, Білорусії, Прибалтиці, Ізраїлю.

    Пріоритетним напрямком виховної роботи в умовах гімназії є національне виховання, яке здійснюється через систему різних видів творчої діяльності, як в урочний, так і в позаурочний час:

- блок традиційних єврейських і українських свят;

- організація роботи учнівського самоврядування;

- проведення годин спілкування, зустрічей у літературній вітальні, конкурсів;

- гурткова і клубна робота;

- інтерактивні презентації та проекти;

- організація тематичних екскурсій за різними маршрутами.

Д.М. Шальміна